خط تولید تراورتن

آنچه در این مقاله میخوانید :

 

خط تولید تراورتن

راه اندازی خط تولید تراورتن توسط سبک سازان زرین نقش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت:

در جهت جایگزینی سنگهای قدیمی استخراج شده از معادن با انواع سنگهای مصنوعی ،شرکت سبک سازان زرین نقش با طراحی مهندسی خود ،تجهیزات تولید این نوع سنگ ها را با کیفیت و بازدهی و از طرفی با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کرده است. میکسر سنگ مصنوعی دکوراتیو آنتیک ،طرح سنگ های طبیعی مواد و مصالح را با نسبت های بهینه با هم اختلاط کرده و مخلوطی همگن برای ریختن در قالب فراهم می آورد .این میکسر ورق های ضد سایش برای جلوگیری از خوردگی دستگاه در هنگام اختلاط مداوم مصالح ماسه ای و اصطلاک مداوم آن تعبیه شده است و دوام ،طول و کارایی آن را بسیار بالا می برد.هم چنین میکسر شرکت زرین نقش دارای گارانتی 5 ساله است.

سنگ تراورتن چیست؟

تراورتن نوعی سنگ آهک است که از رسوبات معدنی چشمه های طبیعی به وجود می آید. این سنگ رسوبی در اثر رسوب سریع کربنات کلسیم ایجاد می شود و با سایر مواد معدنی مخلوط می شوند تا خصوصیاتی را به تراورتن اضافه کند که به تراورتن خاصیت متمایز ببخشد.

رنگ های تراورتن

سنگ تراورتن تنوع خیره کننده ای از رنگ های طبیعی را ارائه می دهد. رنگ ها شامل تغییراتی از بژ، قهوه ای، مایل به قرمز و حتی خاکستری نقره ای درخشان است. تنوع خیره کننده گزینه های رنگ ثابت می کند که این سنگ تطبیق پذیری بالایی در دنیای معماری دارد. تراورتن تنوع رنگ زیادی دلرد. تنوع زیاد به این معنی است که هیچ یک از نمونه ها هرگز یکسان نخواهند بود، حتی اگر از یک سنگ استفاده شود. مهم است که کاشی خود را قبل از نصب در طرحی که می خواهید، بچینید تا مطمئن شوید که ظاهری که می خواهید، داشته باشید.

هزینه سنگ تراورتن

قیمت سنگ تراورتن به نوع انتخابی شما بستگی دارد. سنگ تراورتن می تواند یکی از گزینه های سنگی با قیمت مناسب باشد. قیمت مناسب و ظاهر غنی تراورتن را به یک کالای لوکس مقرون به صرفه تبدیل می کند.

بیشتر در چه جایی کاربرد دارد؟

سنگ تراورتن صیقل نخورده دارای بافتی غیر لغزنده است. این باعث می شود که برای نصب در حمام، دوش و کف بسیار عالی باشد. اگر در آب و هوای گرم در تمام طول سال زندگی می کنید، تراورتن سنگی عالی برای نصب در اطراف استخرها است.

دوام تراورتن

دوام تراورتن به نرمی مرمر نیست اما به سختی گرانیت هم نیست. اگر محافظت نشود، ممکن است خراشیده شود، بنابراین هنگام جابجایی اجسام سنگین روی کف سنگ تراورتن مراقب باشید. نسبت به نوع منطقه‌ای که آن را نصب می‌کنید آگاه باشید. مانند سایر سنگ‌های طبیعی، تراورتن می‌تواند زیبایی همیشگی خود را با نصب و نگهداری مناسب افزایش دهد. نصب صحیح نقش مهمی در دوام سنگ تراورتن دارد.

09126724611
مهندس حق پرست | مخترع ۱5 اختراع در زمینه نانو و بتن

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *