میز ویبره تراورتن

آنچه در این مقاله میخوانید :

 

سنگ تراورتن

تراورتن یک سنگ رسوبی با طیف گسترده ای از رنگ ها است. این سنگ یکی از باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین سنگ ها می باشد که ویژگی های آن این امکان را می دهد تا به عنوان عناصر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار گیرد. سطوح تراورتن بافت سطحی زیادی دارند. در حین تولید کاشی های تزئینی تراورتن، سطح ناهموار آن با پوشش مخصوص پر می شود و یا خالی باقی می ماند و همچنین می توان سطح این محصولات سنگی را به طور جزئی یا کامل صیقل داد تا درخشندگی ایجاد کند. لبه های کاشی ها را می توان به طور یکنواخت جلا داد، صیقل داد، پوشش ویژه، مرطوب، گرد کرد. از آنجایی که تراورتن سنگی با منشاء طبیعی است، کاشی های تولید شده از آن از نظر دوام با سایر سنگ ها متمایز می شوند. زیبایی تراورتن با گذشت زمان آشکار می شود و کاشی های آن از بین نمی روند. کاشی‌های تراورتن و عناصر دکور اغلب بر روی دیوارها و کف‌های داخلی ساختمان‌های مسکونی و تجاری اعمال می‌شوند.

میز ویبره تراورتن

میز ویبره یکی از اصلی ترین کاربردهای تجاری در کاهش تخلخل بتن است. ارتعاش بتن حباب های هوای محبوس شده در آن را کاهش می دهد و سبب تولید سطح نهایی یکنواخت تر و مطلوب تری می گردد.
از آنجا که مقاومت بتن و سایر ویژگی های آن، با کاهش میزان آب در بتن و فشردگی در آن بهبود می یابد، فرمول خاصی توسط مدیرعامل مجموعه زرین نقش ابداع شده است که روانی و کارایی خوبی در عین مقدار آب کم، به بتن می ببخشد. بنابراین یک میز ویبره مناسب، با ایجاد تراکم در مخلوط، نه تنها باعث ارتقای خواص آن می گردد بلکه احتمال تشکیل ترک هایی که به سبب نفوذ آلاینده ها از طریق خلل و فرج داخلی بتن، ایجاد می گردند، را کاهش می دهد.

میزهای ویبره تولید شده در شرکت دانش بنیان سبک سازان زرین نقش، برای هر نوع کاربرد صنعتی یا ساختمانی، بسیار مقرون به صرفه و تاثیرگذار هستند. میز نصب شده بر روی فنرها، توسط موتور به ارتعاش درمی آید و لرزش آن قابل تنظیم است.

همه انواع میزهای ویبره با ایجاد لرزش مداوم، فضاهای خالی که با حباب هوا پر شده اند از میان مخلوط ها خارج و با متراکم کردن آن ها، انسجام حداکثری به آن می بخشند، سطح بتن را تراز و زیباتر می کند و همچنین حجم مواد را کاهش می دهند.
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *