میز ویبره سنگ مصنوعی آنتیک و دکوراتیو

آنچه در این مقاله میخوانید :

یکی از مشکلات سنگ های طبیعی برای استفاده در دکوراسیون و نماسازی داخلی و خارجی محدودیت در طرح ، رنگ و شکل آن هاست. از این رو، ایده سنگ های مصنوعی آنتیک و دکوراتیو از سوی طراحان و معماران برای تولید سنگ هایی با هر طرح، شکل و رنگ دلخواه، امکان خلق دکوراسیون های نوین و منحصر به فرد، در جهت هر چه زیبا تر کردن فضاهای ساختمانی، محوطه سازی شهری مطرح شد. این نوع سنگ ها، علاوه بر ظاهری لوکس و مدرن، ویژگی های مکانیکی و مقاومتی قابل توجه ای در برابر آسیب های محیطی و شرایط تنش زا دارا هستند. از آنجا که عموما به صورت روسازی کار اجرا می شوند، اجرای آنها بر روی هر سطحی به آسانی امکان پذیر است. سنگ های مصنوعی دکوراتیو، ساختار بتنی به همراه افزودنی دارند و برای ساخت و رسیدن به کیفیت مطلوب تجهیزات استفاده شده نقش مهمی ایفا می کنند. شرکت سبک سازان زرین نقش دستگاه های میکسر و میز ویبره اختصاصی طراحی کرده است که منجر به تولید محصولی با مطلوب ترین کیفیت و زیبایی می شود.
تراکم و فشرده سازی ملات بتنی سنگ مصنوعی آنتیک از عوامل تعیین کننده ظاهر و ساختار مورد انتظار است. از جنبه دیگر، ارتعاش یکنواخت و مداوم میز ویبره سبب جای گیری مناسب در قالب و رسیدن به نتیجه بهتر در طرح و شکل سنگ می گردد.
میز ویبره زرین نقش با تولید ویبره منظم با شدت قابل تنظیم بسته به نوع سنگ مصنوعی، تراکم را، هم در ابعاد ذرات سنگدانه ای و هم در سطح محصول، ایجاد می نماید.
استفاده از ورق های ضد سایش در بدنه میز ویبره شرکت، مقاومت سایشی دستگاه را در مقابل تماس قالب با بدنه و استهلاک آن، افزایش می دهد و طول عمر را بالا می برد.
یکی دیگر از مزایای میز ویبره سبک سازان، فنرهای مخصوص فابریک به کار برده شده در آن است که سبب انتقال یکنواخت ارتعاش موتور به بدنه می شود.
همه ی این ویژگی‌های میز ویبره مهندسی ساز این شرکت دانش بنیان را یونیک و ویژه ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *