میز ویبره سنگ مصنوعی نما

آنچه در این مقاله میخوانید :

سنگ های مصنوعی با توجه به اجزای آن و تکنیک های تولید با ساختار بتنی تولید می شوند. در حین ساخت مواد کامپوزیتی با استفاده از روش های ریخته گری در قالب، حباب های هوا تشکیل شده در ساختار داخلی آنها باید با لرزش از بین بروند. در نهایت ساختار یکدست و بدون خلا ایجاد شود. سنگ های مصنوعی نما یکی از انواع سنگ های مصنوعی هستند که با استفاده از سنگدانه ها، سیمان، رزین و دیگر افزودنی ها تولید می شوند و جایگزین سنگ های طبیعی نما شده اند.
زیبایی ظاهری، طرح و اشکال خاص و متنوع، ابعاد و اندازه های گوناگون بسته به نماکاری، سبکی سنگ و آسانی در نصب و اجرا سنگ های به کار گرفته شده در نما، از مهم ترین ویژگی های این نوع سنگ هاست.
برای دستیابی به تمام خصوصیات و ویژگی های سنگ های نما، شرکت سبک سازان زرین نقش تجهیزاتی طراحی و تولید کرده است که کیفیت محصول تولیدی را تضمین می کنند. میزهای ویبره با ایجاد ارتعاش فضاهای خالی را از میان برداشته و از ایجاد نکات منفی در ساختار سنگ جلوگیری می کند. میزهای ویبراتور زرین نقش با انتقال یکنواخت فرکانس ارتعاشی در طول میز به کمک فنرهای فابریک و موتور قوی به کار گرفته شده در آن، فشردگی و تراکم ایده آلی را سبب می شود. از طرفی لرزش سنگدانه های قالب ریزی شده برای ساختارهای بر پایه بتنی کامپوزیتی، چگالی آنها با فشرده سازی افزایش یافته و محصولات با استحکام بالا به دست می آید. این آیتم برای سنگ های نما که در معرض عوامل محیطی بسیار آسیب پذیر هستند یک ویژگی بسیار کاربردی و مثبت است. ورق های ضد سایش بدنه میز، موتور تضمینی نصب شده، نشانگر طول عمر بالای دستگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *