میز ویبره قالب لاستیکی

آنچه در این مقاله میخوانید :

قالب های متداول انواع سنگ مصنوعی از منظر جنس به دو دسته ABS و HP تقسیم می شود. قالب ABS در سنگ هایی استفاده می شود که ظاهر براق و یکدست اهمیت زیادی داشته باشد و عموما قالب های کفپوش موزائیک از این نوع به کار برده می شود. در مقابل قالب HP یا PS ظاهری مات به وجود می آورد که مناسب سنگ های مصنوعی نما و….است. از طرفی جنس دیگری از قالب ها وجود دارد که به قالب لاستیکی شناخته می شود. این قالب با جنس لاستیک فشرده و برای سنگ های نیمه سنگین با طرح و نقش خاص استفاده می شود. قالب های لاستیکی به سبب به کارگیری لاستیک ضد سایش دوام و مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده و نگهداری درست و اصولی، به مدت طولانی قابل بهره برداری است. ویژگی دیگر این قالب، راحت بودن خارج کردن سنگ در مدت زمان بسیار کوتاه از قالب است. ملات سنگ های مصنوعی که در قالبهای لاستیکی قرار می گیرند در واقع کامپوزیتی از چند جزء با شباهت زیادی با بتن هستند که هر کدام ویژگی‌های را خاصی دارا هستند.
یکی از مشکلات مهم در تولید محصولات کامپوزیتی عدم توانایی در دستیابی به ساختار همگن است.
افزایش میزان خلا های هوا ممکن است باعث شود که ویژگی های هدفمند سنگ مصنوعی مورد نظر در مقایسه با ساختار همگن ایده آل تاثیر منفی بگذارد.
شرکت دانش بنیان سبک سازان زرین نقش در جهت برطرف کردن تاثیرات منفی حاصل از نواقص ساختاری، دستگاه میز ویبره تخصصی خود را طراحی و تولید کرده است.
میز ویبره سبک سازان بر اساس نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده تیم متخصص خود، دامنه ارتعاشات و فرکانس های ویژه ای را متناسب با نوع سنگ مصنوعی تولیدی و ویژگی های خاص هر محصول، تعریف و ساخته است.
این دستگاه علاوه بر مزیت مهندسی ساز بودن، دارای تضمین و گارانتی، طول عمر و دوام بالا است و در قبال خرید، راه اندازی خط تولید و طرح اختلاط منحصر به فرد انواع سنگ های مصنوعی که دستاورد مدیرعامل شرکت است به صورت رایگان به شما خریدار محترم ارائه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *