میکسر سنگ مصنوعی طرح سنگ

آنچه در این مقاله میخوانید :

فناوری تولید سنگ های مصنوعی تحول عظیمی در صنعت ساختمان سازی ایجاد کرد. وزن کمتر، تنوع بالا در نوع، طرح، رنگ، شکل و اندازه، مقاومت بالا در برابر کشش و فشار، عوامل محیطی، گرما، سرما و رطوبت، رنگ ثابت، نصب آسان و قیمت به مراتب کمتر از سنگ های طبیعی، سنگ های مصنوعی را جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های طبیعی قرار داده است. منابع محدود معادن سنگ های طبیعی، هزینه های بالای استخراج و فرآوری سنگ و تولید ضایعات بالای حاصل از این فرآیند، دلیلی بر توسعه و پیشرفت روزافزون این تکنولوژی شده است.
در این زمینه سنگ هایی تولید شده است که با ایجاد رگه هایی در آن، نمای سنگ طبیعی را به دست می دهد که شباهت زیادی با نمونه مشابه طبیعی خود دارد. سنگ های مصنوعی طرح سنگ با فرآیندی تولید و ساخته می شوند که شرکت دانش بنیان سبک سازان زرین نقش با روش ابداعی و خاص خود توسط تجهیزات و دستگاه های طراحی شده میکسر و میز ویبره تولیدی شرکت، پیشگام در این مسیر بوده است.
ترکیب و فرمولاسیون ویژه سنگ های مصنوعی طرح سنگ از اختراعات مدیرعامل شرکت سبک سازان است. کیفیت محصول تولیدی به اندازه ای بالاست که از نظر ظاهری، قابل تشخیص با سنگ طبیعی نیست. در حالی که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *