میکسر موزائیک رنگی

آنچه در این مقاله میخوانید :

موزائیک یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی است. موزائیک، کفپوش بسیار متراکمی است که ساختار بتنی دارد و از ماسه، سیمان، پودر سنگ، سنگ دانه، آب و بسته به نوع موزائیک افزودنی های پلیمری، نانو و یا رنگ مورد نظر به آن اضافه می شود، تشکیل می شود. فشردگی و تراکم آن نیز با روش ارتعاشی و یا روش پرسی صورت می گیرد. موزائیک ها را می توان در طرح و اشکال متنوعی تولید کرد. شرکت دانش بنیان سبک سازان زرین نقش دستگاه ها و تجهیزات ساخت انواع موزائیک ها با بهترین کیفیت و فرمول خاص شرکت که یکی از 15 اختراع ثبت شده مدیر عامل شرکت است، را مهندسی، طراحی و تولید می کند.
به طور خاص، در میکسر موزائیک رنگی ترکیب مواد با رنگ به خوبی انجام می شود. در این نوع، به دلیل آنکه رنگ در ترکیب موزائیک قرار دارد، با گذشت زمان تغییر رنگ یا کدر نمی شود.
از دیگر ویژگی های موزائیک های رنگی حاصل از میکسر طراحی شده زرین نقش، مقاومت بسیار بالای آن نسبت به نمونه های مشابه آن است. این مقاومت هم از لحاظ فشاری و هم از لحاظ مقاومت در برابر عوامل آسیب زای محیطی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این خصوصیت، موزائیک های رنگی را برای معابر پر رفت و آمد که در معرض فشار، شرایط شدید محیطی قرار دارند و از طرفی سبب زیبایی آن می شود، مناسب می سازد.
همچنین علاوه بر طرح و شکل، در هر تناژ رنگی برای ایجاد مدل های مختلف، با اضافه نمودن پیگمنت های خاص، قابل تولید و عرضه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *