میکسر بتن اکسپوز

آنچه در این مقاله میخوانید :

میکسر سنگ مصنوعی
بتن به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح صنعتی در دنیا، در انواع مختلفی وجود دارد. از قابلیت های مهم این ماده، تغییر در ساختار مواد تشکیل دهنده آن و ایجاد خصوصیات ویژه به آن، است. به صورتی که برای استفاده در همه المان های ساختاری، چه به عنوان اجزای باربر اصلی سازه و چه اجزای غیر باربری مانند نماسازی های داخلی یا خارجی، مناسب می سازد. سیمان، سنگدانه و آب، اجزای اصلی تشکیل دهنده بتن هستند که می توان با تغییراتی در میزان مصالح، برخی افزودنی ها و مصالح دیگر، علاوه بر بهره گیری از مقاومت و دوام بالای بتن در تحمل تنش های وارده و عوامل محیطی، با ایجاد ظاهری زیبا و مطلوب به عنوان نمای نهایی، به کار گرفته شود. دسترسی آسان به مواد اولیه، قیمت تمام شده بسیار مناسب این فرآورده نسبت به دیگر نماها مانند سنگ طبیعی و کاهش قابل توجه وزن سازه، از جمله مزایای استفاده از بتن اکسپوز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ای با عنوان بتن اکسپوز در همین سایت را مطالعه کنید.
شرکت دانش بنیان سبک سازان زرین نقش، در راستای تولید با کیفیت بتن اکسپوز با ظاهری بسیار زیبا و صیقلی، فرمول متفاوتی برای ترکیب مصالح ابداع کرده است که سبب برتری محصول تولیدی نسبت به تولیدات مشابه بازار شده است.
همچنین میکسرهای طراحی شده این شرکت، به طور اختصاصی برای این محصول، اختلاط مواد بتنی را با سرعت مناسب و حرکت دورانی یکنواخت پره ها، به بهترین شکل انجام می دهد و ترکیبی همگن برای ریختن در قالب هایی با هر طرح، شکل و اندازه، تولید می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میکسر بتن اکسپوز با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 02155509511 | 02155509432 | 02155534215

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *