میکسر موزائیک نانو

آنچه در این مقاله میخوانید :

موزائیک های جدید و محبوبی که اخیرا بسیار پرکاربرد بوده اند، با ساختار بتنی تولید می شوند و در دسته بندی سنگ های مصنوعی قرار می گیرند. این موزائیک ها در دو نوع پلیمری و نانو در هر طرح، رنگ، ابعادی که مدنظر میباشد، قابل عرضه به بازار است. توضیحات در رابطه با موزائیک پلیمری در مقاله جداگانه ای در همین سایت در دسترس است.
در حال حاضر با کاربرد فراوان نانو در تکنولوژی ها و صنایع مختلف، به عنوان فناوری نوین که قادر به اعمال ویژگی های منحصر به فردی به ماده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است.
در زمینه صنعت عمران و ساختمان نیز، مصارف گوناگونی مانند تولید موزائیک های نانو، سنگ مصنوعی سمنت پلاست نانو، بتن با ویژگی های خاص و …داشته است.
موزائیک نانو با مقاومت سایشی بالایی که از خود نشان می دهد و ثبات رنگ آن، سبب افزایش طول عمر و کارایی آن می شود.
شرکت سبک سازان زرین نقش در جهت تولید با کیفیت ترکیب نانو این موزائیک، میکسرهایی با پره های خاص طراحی کرده است که امکان اختلاط بهینه و مطلوب را ارائه می سازد. ورق های ضد سایش به کار رفته در بدنه، پره ها و کف میکسر، گارانتی مادام العمر موتور در کنار مدلسازی ویژه محصول تولیدی که با نرم افزار قبل از ساخت صورت میگیرد، میکسر شرکت زرین نقش را برای تولید انواع قطعات پیش ساخته سبک، قطعات سنگ مصنوعی و موزاییک پلیمری و نانو، منحصر به فرد ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *